är inte livet väldans fint ändå.

lördag. efter en hel dag i solskenet sitter jag nu i fönsterkarmen, nyduschad och klädd i ny klänning leende över livet. för visst kommer det dagar som är blåsiga och grå, men plötsligt skiner solen och jag tänker att livet, det är ju faktiskt väldans fint ändå. och något som verkligen lyser upp min tillvaro är morgonstunden. solstrålar genom min spetsgardin och en världsgod frukost
med familjen vid köksbordet. underbart. 

därför tänker jag nu dela med mig utav ett frukosttips till din nästa morgonstund! favoriten gröt är tillbaka, och den här gången kokas den med blandade bitar torkad frukt (den här) samt päronskivor och toppas med mandelmjölk, valnötter och några extra skivor päron. kalasgott!! jag önskar er en supermysig lördagskväll. kan ni inte berätta om era planer? ha det fint! puss


Kommentarer
Postat av: Maja

Min plan är att ha en fin vår, gå ut grundskolan och ha en superbra sommar. Att låta saker ta tid och försöka utmana mig själv istället för att gå runt och gnälla. Ska fira våren med att sätta vimplar och blommor i mitt rum. Tack för fin blogg :)

2013-04-20 @ 18:07:10
Postat av: Julia

Igårkväll hade jag världens opeppigaste kväll med choklad och laptopen i sängen, och idag började opeppigt också men så tog jag mig ut och träffade kompisar i parissolen och nu är jag bara full av lycka och taggad inför kvällen för jag ska ut och dricka drinkar och bara vara glad.

2013-04-20 @ 18:45:06
URL: http://tibbelbibbel.blogspot.com
Postat av: Elin

Underbar frukost! Trevlig helg :)

2013-04-20 @ 19:11:41
Postat av: envadur

ikväll tar jag det lugnt och ska snart avnjuta lite naturgodis. jag är ensam hemma och min mobil är trasig men jag tycker det är viktigt att göra det bästa av varje situation även när det känns tungt och det är precis det jag försöker göra. jag ska nog tända lite ljus också för att mysa till det lite extra. du är så fin du!

2013-04-20 @ 21:16:25
URL: http://envadur.blogg.se
Postat av: Cecilia Par

Du.. är det okej för dig ifall man lånar dina bilder till sin blogg? Så länge man länkar ordentligt till dig då förstås..

2013-04-20 @ 23:04:15
URL: http://www.famlafint.blogg.se
Postat av: Elin

Nu är ju mina planer förverkade redan men det är lika fint ändå. Jag jobbade i två timmar, mötte upp fina vänner, handlade mat, lagade mat och satt i ett uterum i åtta timmar med bästa typen utav sällskap och god mat. En lördag som de alltid borde vara tycker jag.

2013-04-21 @ 08:48:17
URL: http://cinquantejours.blogg.se
Postat av: ÄLSKARBLOGGEN

Jag älskar din blogg. Har följt den sedan hösten 2011, och tycker du verkar vara en sååå fin person!!!!! Asså man kan inte bli annat än glad när man läser din blogg!!!!

2013-04-21 @ 09:04:24
Postat av: Gabriella

Livet är verkligen helt overkligt fint under våren och sommaren! Man bubblar ju nästan över.

2013-04-21 @ 14:39:04
URL: http://morningmoments.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tänkte grilla på min bästa väns altan i solnedgången för att sedan samla familjen för en perfekt middag fylld av skratt och grilldoft.

2013-04-21 @ 17:27:24
URL: http://sofiaragnarsson.blogg.se
Postat av: Frida

Hannah vill bara få sagt att du är en enormt stor inspirations källa för mig.
Du har klarat att bli frisk från din ätstörning, då klarar alla det jag är snart där över på den friska sidan.

2013-04-21 @ 18:31:34
URL: http://beatanorexia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0