om en vecka av solglimtar och tusen gånger kärlek.

måndag. och det är dags för min summering av veckan igen! som vanligt genom instagram där ni finner mig som @_hannahellen. den här veckan glömmer jag aldrig. i alla fall är det precis så det känns. solen har strålat mer än någonsin i år, både utanför fönstret och inne i hjärtat. tårar, skratt, sorgesagor och lyckorus. se själva nedan!


i måndags kom min saknade caroline äntligen på besök. jag bjud henne på den bästa utav kompisfika och vi pratade i kapp om allt som hänt. om pojkar, påsklovsbestyr och vårplaner. så himla fint!
 

en annan dag klädde jag mig i nya bästa vårklädseln. spetsklänning från monki, halsband från accessorize, klocka från secondhand och mina nya, bästa och tyvärr redan söndriga strumpbyxor från hm. ska genast springa och köpa mig ett par nya, för vem vill inte gå i klädd pastellprickar i år?
 

den första bilden är en ta-hand-om-mig-lunch från en alldeles särsklid dag jag sent kommer glömma. och ni kommer säkerligen få höra om den någon gång, om tårarna och kärleksruset. andra bilden visar min älskade molly. solglimten.
 

så visade jag upp mina second hand-fynd som jag är så otroligt glad över. kudden kostade bara fyra tior och passar galet bra in i sovrummet. skorna har jag haft på fötterna nästintill varje dag och långkjolen väntar fortfarande på varmare grader, så jag kan gå barbent under den. och nu är det faktiskt inte alls långt kvar! underbart.
 
helgen var så väldans fin att jag bara måste berätta om den!! lördag var lika med morgonträning, solskenslunch, uteserveringsfika med världens bästa signe, mysmiddag med familj plus benjamin och slutligen somnade han på min axel i takt med att eftertexterna på harry potter och hemligheternas kammare rullade in. söndag och jag vaknade först. överraskade benjamin och bästa pappa med pannkaksfrukost. jag gjorde en egen variant på amerikanska pannkakor och godaste toppingen bestod av turkisk yoghurt, bär och krademumma! några timmar senare mötte jag upp en ny vän i staden för flera timmars lunch och prat på patisseriet. kvällen bestod av ett friskispass med mamma och lite välbehövlig egentid framför favoritserier. vilken kalassöndag alltså!
 

slutligen kommer här ett klädval från veckan. jag älskar att få plocka fram de blommiga klänningarna igen. och fågelhalsbandet,
det ska få följa med mig ungefär överallt i vår igen. åh, som jag älskar solskenet! ha det fint! puss
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: REBECCAJOHHNYSDOTTER

men åh, vilken oerhört fin vecka du har haft, så fina bilder! ha det bra. Kärlek rebecca

2013-04-08 @ 20:57:46
URL: http://rebeccajohnnysdotter.blogg.se
Postat av: nellie

så fint, som alltid.

2013-04-08 @ 21:18:06
URL: http://domfyraarstiderna.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Mys!!!

2013-04-08 @ 22:39:16
URL: http://morningmoments.se
Postat av: Clara

Fint, har köpt likadana strumpbyxor!

2013-04-08 @ 23:11:25
URL: http://clarahedmans.devote.se
Postat av: Lillaviol

Perfektion, åh!

2013-04-09 @ 12:09:03
URL: http://sprallice.blogg.se
Postat av: josse

http://www.nordicdesigncollective.se/citat-ordsprak/you-are-my-cup-of-tea-20x29cm/index.php

hejhej! tänkte på dig och de fina illustrationerna du gör när jag såg bilden på tavlan ovan. kanske kunde ge dig inspiration tänkte jag. puss

2013-04-09 @ 18:20:28
Postat av: Nathalie

Du har en underbar blogg och du är så vacker!! :)

Sluta aldrig tro på dig själv <3

2013-04-11 @ 22:36:01
URL: http://www.nattstad.se/nathalieskog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0