om min kanske någonsin bästa vecka i oktober.

måndag. och så är det ny vecka igen! är det bara jag som ständigt förvånas över hur fort dagarna flyger förbi? det gäller att vara
på dem så mycket som möjligt och när jag vaknade upp i morse, med trötta ben och ett dunkade huvud tänkte jag just så, och tog därav beslutet att göra denna dagen till en taking-care-day. serier, te, lite plugg bland tända ljus och en promenad. 


som vanligt är det nu dags för sumeringen av min vecka genom instagram, där ni finner mig som @_hannahellen. glöm inte h:et
på slutet av hannah! och på tal om h så började jag veckan med att visa upp en fin present jag fick av bästa elsa och elvira på min nittonårsbrunch. finaste vykortet! till frukost åt jag pankaksrester och favoritsmörgåsen. mumma!!
 

i tisdags åkte jag och pappa till kajgatan trettiofyra för en god ekologisk och vegetarisk lunch. väldans mysigt!!


dagen därpå mötte jag bästa sofie för en fotorunda bland lunds allra finaste gator. det blev så magsikt fint med de små pittoreska
husen i bakgrunden, ni ska få se! själv var jag klädd som ovan, prickar och favoritkjol. 
 

i torsdags var jag såhär glad och pepp. mest på månaden oktober för vips på en vecka hamnade tusentals löv på marken och åh,
det är så vidunderligt vackert överallt! som en saga, och jag vill aldrig att den ska ta slut. 
 

fredag var lika med att plocka svamp och ha picknick med elin. scones, te och fruktsallad smakade så galet bra tillsammans med höstkrisp, peppiga konversationer och lyckopirr. ett alldeles underbart höstbestyr som jag nu önskar ska bli en tradition!
 

i lördags blev jag födelsedags-firad i efterskott med bland annat min farbror som bjöd oss på bio. mitt liv med liberace som var
bra. punkt. och så tog vi en fika innan också, som man allra helst ska. 
 
min söndagsfrukost såg lite ut såhär. och för alla er som undrar var mina älskade lakan kommer från är de från åhlens. de har så galet mycket fint i textilväg där nuförtiden. tips, tips!! spenderade mest hela dagen med allra käraste syster. mysig fotopromenad
samt plugg, projektprat och så ett tränigspass. älskvärt! nu fortsätter jag min taking-care-day. ha det fint! puss

Kommentarer
Postat av: Iris

Alltså du är så fin och dina bilder är fantastiska!

Svar: vad fin du är, tack så mycket! ♥ ♥ ♥
Hannah.

2013-10-14 @ 19:08:43
URL: http://whitevisions.devote.se
Postat av: Jojo

Mysigt :)

Svar: ♥ ♥ ♥
Hannah.

2013-10-14 @ 19:13:01
URL: http://www.jojosmind.blogg.se
Postat av: Ebba Molin

underbara bilder <3

Svar: tusen tack!! ♥
Hannah.

2013-10-14 @ 19:28:56
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Moa

Du är nog en av de mysigaste i mitt instaflöde. Allt är så fint bara.

Svar: vilken värmande kommentar! tack, tycker om att vara mysig! puss och tusen kramar! ♥
Hannah.

2013-10-14 @ 20:13:48
URL: http://moamarie.wordpress.com
Postat av: Gabriella

åh blir helt pirrig av att gå in på din blogg. har varit in här alldeles för lite på senaste tiden.

Svar: åh, tack fina du, vad glad jag blir! tusen kramar! ♥
Hannah.

2013-10-14 @ 23:06:10
URL: http://morningmoments.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Hannah! vet du var hittar man vykorten?? kram

Svar: ja tror min vän köpte mitt vykort på bokmässan! själv har jag köpt ett par i små lantbutiker här och var och några udda barnboksbutiker. men googla! kika på tradera! här kan du köpa ett helt kitt med alla bokstäver från a till ö. http://www.barnbokhandeln.com/vykortspaket/3005-majas-alfabetskort.html
tusen kramar till dig! ♥
Hannah.

2013-10-15 @ 08:53:43
URL: http://www.johannafriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0